Z okazji spotkań z partnerami handlowymi, które odbyły się w połowie kwietnia, HORSCH oficjalnie przedstawił nowe motto przedsiębiorstwa, które brzmi: „WE WILL FIND A WAY.” – Znajdziemy rozwiązanie. Ta przewodnia myśl nie tylko symbolizuje siłę innowacji i myślenie zorientowane na szukanie rozwiązań firmy HORSCH, ale także podkreśla duże znaczenie dobrej współpracy.
Znaczenie nowego claim
Termin „Claim” jako hasło: „WE WILL FIND A WAY.” trafnie podsumowuje fundamentalną filozofię HORSCHA i opisuje zasady współpracy z klientami i partnerami oraz zarządzania pracownikami i kulturę korporacji.
Przy tym „claim” to coś więcej niż tylko motto firmy – to postawa, nastawienie i niejako DNA HORSCHA. „Oznacza gotowość do podejmowania wyzwań wspólnie z klientami, partnerami i pracownikami oraz znajdowania trwałych rozwiązań – niezależnie od rodzaju zadania” – mówi Cornelia Horsch o przesłaniu stojącym za tym mottem.
Dzięki praktycznym innowacjom, tradycyjnym wartościom i niesłabnącej ciekawości poznawczej HORSCH wciąż szuka i znajduje sposoby na skuteczne sprostanie wyzwaniom, przed jakimi stoi rolnictwo.
Dynamiczny plan wdrożenia
Wprowadzając nowe hasło, położono nacisk na autentyczność: integracja z codziennym życiem i prezentacja firmy odbywa się dynamicznie, a zarazem stopniowo i w niczym nie przypomina tradycyjnych form kampanii. Dla HORSCHA priorytetem jest życie tymi wartościami oraz przekazywanie ich światu w sposób autentyczny i uczciwy.
„Znajdujemy rozwiązania, chcemy zawsze być aktywni, elastyczni i otwarci na nowe pomysły. Nasze założenie polega na tym, aby używać terminu „claim” w sposób konkretny i jednoznaczny oraz by elastycznie i dynamicznie reagować na potrzeby naszych klientów i partnerów” – wyjaśnia Judith Ehmann-Leeb, dyrektor ds. Brand & Design. „Dzięki temu nasze podejście pozostaje dynamiczne i dostosowuje się do zmieniających się okoliczności, co trafnie odzwierciedla naszą mentalność” – mówi Judith Ehmann-Leeb.
Stary claim i obecne kampanie
Motto: „WE WILL FIND A WAY.” zastępuje stare hasło: „Rolnictwo z pasją”, ponieważ stale zmieniającym się wyzwaniom w rolnictwie można stawić czoła jedynie poprzez ciągłe znajdowanie rozwiązań i to podejście HORSCH chce podkreślić nowym mottem.
Ta aktualizacja nie ma wpływu na kampanię „FUTUREGROUND” i obecną kampanię marketingu personalnego. Obie będą kontynuowane.